Sesiune de instruire destinată educatorilor din Instituțiile de Educație Timpurie
S-a desfășurat prima sesiune de instruire privind utilizarea platformelor educaționale pentru educatori din Instituțiile de Educație Timpurie din țară.
Activitatea are loc în cadrul Programului de instruire privind utilizarea platformelor educaționale în procesul de predare-învățare- evaluare în domeniul pedagogic- grupul educatorilor din Instituțiile de Educație Timpurie din Republica Moldova. Programul de instruire se va desfășura în perioada octombrie -noiembrie 2021.
✔Sesiunea a fost deschisă, cu cuvânt de salut de către Victoria BERCU – director al Colegiului “Alexei Mateevici”, Vitalie BABALAU – Consilier în învățământul dual în cadrul proiectului GIZ Moldova “Promovarea Învățământului Profesional Tehnic pentru o Economie Verde”.
✔În cadrul instruirilor participă educatori din toată Republica Moldova: Chișinău, Bălți, Orhei, Soroca, Strășeni, Ialoveni, Ungheni, Creiuleni, Cantemir, Briceni, Căușeni.
✔În cadrul programului de instruiri au fost propuse următoarele activități:
- Sesiuni de formare (octombrie– noiembrie 2021), 50 ore;
- Spațiu pentru crearea lucrărilor (noiembrie 2021 – aprilie 2022) – crearea activităților interactive cu ajutorul mentorilor;
- Sesiuni de înregistrare video (februarie – aprilie 2022) – înregistrarea a 30 de video-uri educaționale la CNIDE „Clasa Viitorului”;
- Colectarea lecțiilor interactive (februarie – aprilie 2022) – colectarea și plasarea materialelor digitale pe platforma de e-learning.
Fiecare participant va primi la final un certificat de participare, 5 credite, 150 ore.
Această acțiune face parte din inițiativa „Digitalizarea și dezvoltarea învățământului dual pedagogic”, implementată de Colegiul “Alexei Mateevici” din Chișinău cu suportul proiectului „Promovarea Învățământului Profesional Tehnic pentru o Economie Verde” implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), în cadrul cooperării germane și co-finanțat de Agenția de Cooperare și Dezvoltare a Elveției (SDC).
Recenzii